sobota, 29 sierpnia 2015

INFORMACJE! #2

Na słowach wstępu powiem, że 9 miesięcy bez pisania, bez wymyślania fabuły i bez mojej Lucy to najgorsze, co mogłam zrobić. Zaniedbałam bloga totalnie, aż zarósł wirtualną pajęczyną! 
Ale wy, moi Najlepsi Czytelnicy nadal tu czasem zaglądacie... Kocham was, serio.
Nawet przegapiłam moment, kiedy stuknęło tutaj 40 tysięcy wyświetleń. </3
Wybaczcie brak wcześniejszych postów informacyjnych, zapowiedzi, usprawiedliwień i przede wszystkim rozdziałów. Wybaczcie wszystko!
Teraz ogłaszam: WRACAM. 
Ale nie tak, jak ostatnio, czyli na jeden 8-stronowy rozdział. 
Wracam tak normalnie z systematycznymi rozdziałami i czasem miniaturkami. 
Wiem, że zaczyna się szkoła, mnie czeka 2 liceum, rozszerzone przedmioty, ale dam radę.
Rozdział pojawi się w przeciągu tygodnia od teraz.
Do napisania!

Wasza powracająca do blogosfery Eveneth.

8 komentarzy:

  1. Czekałam, czekałam, aż w końcu się doczekałam! Nawet nie wiesz jak wielką przyjemność zrobił mi Twój komentarz, ogłaszający Twój powrót :) Czekam z niecierpliwością ta kolejny rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Eveneth! :D Strasznie się cieszę, że wróciłaś! :*
    I przy okazji odkryłam, że jesteśmy w tym samym wieku, ja też teraz idę do 2 liceum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jak się cieszę :D
    Nadal pamiętam całe olowiadanie XD
    Mam jedną prośbę... Niech Draco nie okaże się dupkiem totalnym i, tak jak w oryginalnej wersji, zachowa się choć raz po ludzku. Niech się zakocha w Lucy i chroni ją, kiedy dowie się prawdy. Boooożeee, tak bardzo tego pragnę ;-; :D
    Ok, to ja czekam na nn ;)

    Dużo weny i żelków życzę
    Żelcio

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAAAAAAA świetna informacja na początek dnia! Bardzo cieszę się, że wracasz! :) Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział! Dziękuję, że wróciłaś, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie! Czekam na rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń