poniedziałek, 20 października 2014

INFORMACJE!

Kochani Czytelnicy!
Na wstępie chciałabym przeprosić za swoją nieobecność. Wiem, głupio z mojej strony, ale... Ach, nie mam dobrego wytłumaczenia. Po prostu jestem teraz w liceum i choć jestem na humanie, to mam tyle nauki i pracy, że szok.
Nawet nie wiecie ile razy zabierałam się do napisania czegokolwiek od kiedy dodałam ostatni rozdział tu, na Lucy i na nowe Dramione. Po prostu wena poleciała gdzieś i jak na złość nie chciała do mnie wrócić. Próbowałam wszystkiego. Oglądałam Harry'ego, czytałam. Może miałam małe przebłyski weny, ale jak tylko siadałam do laptopa, to nie pozostawało nic oprócz pustki i takim sposobem wyłączałam Worda, powtarzając "Jeszcze się uda!".
Przez te dwa miesiące mojej nieobecności szukałam inspiracji wszędzie. Obejrzałam nawet całe Pretty Little Liars z nadzieją, że tamte związki i intrygi mi jakoś pomogą. I co? NIC.
ALE ZAWSZE JEST NADZIEJA. Moja nie wygasła.
Ogłaszam wszem i wobec, że nie zawieszam bloga, bo niedawno znalazłam to, czego szukałam. WENĘ. Odnalazłam ją w najmniej spodziewanym miejscu, czyli serialu Once Upon a Time. Jest tam pełno magii, miłości, która aż mnie zadziwia i motywuje do tworzenia.
Tak więc...
♣ W przeciągu miesiąca pojawi się nowy rozdział.
♣ Zacznę godzić pisanie z nauką.
♣ i ostatnie... Powracam do was <3

Do napisania!
Wasza Eveneth.

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie, tak długo czekałam!! No, ale jesteś. :3 Chcę jak najszybciej nowy rozdział, super, że wena Ci wróciła! U mnie pracy wcale nie ma na razie tak dużo, pewnie potem się zacznie. XD Powodzenia z pisaniem!! Czekam! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu, skarbie <3
    Czekam na nowy rozdział, Ev *0*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog bardzo mnie wzruszył. Kiedy o nim myślę kręci mi się łezka w oku. Pięknie piszesz. Chciałabym tak pisać. Teraz piszę historię o mugolce która dowiedziała sie w lato że jest magiczna i zostanie Ślizgonką. Historia Lucy jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiacie się co by było gdyby do Hogwartu przyjechała szlama? I w dodatku trafiłaby do Slytherinu? Ślizgoni nie byli by dla niej łaskawi. Chociaż... Victorie Keyson poznała 2 normalne osoby w Slytherinie, które skrywają tajemnicę! http://every-story-has-a-beginning.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra, dobra! Wszyscy trzymamy Cię za słowo :* Ja Ci wierzę :D Także... Czekam na rozdział! <3 Stęskniłam się za Lucy *_* No i masz zaległości u mnie, kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się stęskniłam za tą małą pierdołą! I nie mam zaległości! :*

      Usuń
  9. Też jestem na 1 roku LO, też human i aż za dobrze cię rozumiem :/ W tym tygodniu mam w sumie 4 sprawdziany i 3 kartkówki... to powinno być karalne...
    I znajdź tu jeszcze czas na pisanie -.-
    Jestem z tobą mimo że nie udzielam sie zbyt często :D
    Zapraszam do siebie, mam nowe Dramione ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Tak dużo sprawdzianów jest nawet zakazane! :o
      Cieszę się, że tu jesteś. :3
      Jak znajdę czas, to ponadrabiam u Ciebie. :*

      Usuń
  10. Cuuuudowny blog <3
    No, no, no... Draco, Harry, Tom... Sami przystojniacy :D Aż mnie dreszcze przechodzą na myśl o wyborze ;)
    Relacja ze Snapem... bezcenna :,D Kocham te fragmenty ;)
    Czekam na nn :)

    Dużo weny i żelków życzę
    Żelcio

    OdpowiedzUsuń