sobota, 25 stycznia 2014

Prolog.

Gdyby ktoś mi kiedyś powiedział, jak w przyszłości będzie wyglądać moje życie, nie uwierzyłabym mu. Wyśmiałabym go, wyzwała od wariatów i kupiła specjalny bilet do szpitala psychiatrycznego w jedną stronę. No bo jak mogłabym uwierzyć w coś, co w moim mniemaniu nie istniało? Jak mogłam uwierzyć w magię?...
Moje życie było normalne i bez żadnych udziwnień. Mieszkałam z rodzicami we Francji, chodziłam do normalnej szkoły, spotykałam się ze znajomymi, czytałam książki fantastyczne i nigdy nie pomyślałam, że niektóre opisane w nich fakty mogą być prawdą.
Aż w końcu nadszedł dzień, który wszystko zmienił. Tego dnia dowiedziałam się o mojej prawdziwej przeszłości, poznałam ludzi, którzy stali się dla mnie najbliższą rodziną i odkryłam, kim naprawdę byłam przez cały czas.
Pojęcia takie jak różdżka, zaklęcia, czy pojedynek na czary, przestały być mi obce. Nauczyłam się warzyć przeróżne eliksiry i rzucać skomplikowane zaklęcia. Brałam udział w bitwach, które czasem kończyły się wielka klęską. Walczyłam na wojnie, która zabrała ze sobą wiele niewinnych i odważnych dusz. Każda strata bolała, ale ja się nie poddawałam i nie miałam do nikogo pretensji, ponieważ, jak to uświadomiła mi pewna bardzo ważna osoba, w moim życiu nic nigdy nie działo się przypadkiem.
Nazywam się Lucille Evangeline Black, a oto moja historia…



*****

Witam :)
Mam na imię Marysia i kończę w tym roku 16 lat. Niektórzy z was znają mnie pod nickiem //Lav., jednak postanowiłam zmienić nazwę na Eveneth. Jak widzicie zaczynam pisać fan fiction o tematyce Potterowskiej. Długo trwało, zanim zdecydowałam się założyć tego bloga... Ale jednak to zrobiłam :D
Ten prolog i wszystkie pozostałe rozdziały dedykuję Adriannie W. i Marcie M., bez których bym raczej nic nie napisała <3

Pierwszy rozdział już jutro, a tym czasem proszę o komentarze i wasze opinie :*

22 komentarze:

  1. Po pierwsze: dziękuję za dedykację, ale i tak wciąż będę Cię poganiać :*
    Po drugie: dlaczego tak krótko? :'(
    Po trzecie: świetnie się wszystko zapowiada i już nie mogę doczekać się więcej!
    Po czwarte: wspaniały szablon <3
    Po piąte: życzę Ci dużo weny! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś! <3
      A tak krótko, ponieważ tak miało być :3 xD

      Usuń
  2. Super się zapowiada *-* czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, na prawdę potrafisz zaciekawić czytelnika! Na pewno będę śledzić dalej tę historię. : ) Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach na http://our-time-is-short.blogspot.com/ ? ^^
    PS. Jeśli chciałabyś mieć zwiastun swojego bloga to zapraszam na http://dolina-zwiastunow.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będę Cię informować :)
      I dzięki za link do zwiastunowni :D Zastanowię się nad tym <3

      Usuń
    2. Proszę, wyłącz weryfikację obrazkową, bo to zło xd

      Usuń
  4. Jak na razie bardzo mi się podoba i ciekawie się zapowiada. Mam tylko pytanie w jakich latach będzie się toczyła akcja? Pozdrawiam i życze wenyyyy!
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym rozdziale będzie wszystko wyjaśnione. Jakie to czasy itp. :)

      Usuń
  5. Zaczyna sie ciekawie :) czekam na 1 rozdział :P zapraszam do mnie na mojego bloga - show-must-go.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej, w końcu założyłaś bloga :D Świetny prolog :) Jestem ciekawa, jak dalej potoczy się historia :> Pozdrawiam, Rose.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog cudowny :3 Lubię blogi w narracji pierwszoosobowej, bo wtedy autor musi się nieźle popisać:) O prologu nigdy nie można za wiele powiedzieć,więc napiszę tylko, że jest bardzo dobry :> Lekki styl pisania- brawo!
    + świetny szablon :)
    Pozdrawiam ♥
    http://dramione-milosc-przez-glupote.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę bardzo dobrze piszesz :) Zapraszam na mojego bloga choć nie jest on w żadnej tematyce zaczynam tam pisać książkę więc jakbyś chciała poczytać coś innego zapraszam i jeszcze raz świetnie piszesz! http://dreamsofourpower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuu Lav...albo Eveneth..! ;*
    świetny prolog. na prawdę baaardzoo mnie zaciekawil! Ja tez wlasnie zaczynam, mam nadzieje ze zajzysz i wyrazisz opinie ;)
    www.dramione-blask-w-ciemnosci.blogspot.com
    Verita ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog baaaardzo mi się spodobał *_*
    Idę czytać dalej i nie chciałabym robić Ci jakiegoś spamu, ale jak będziesz miała chwilkę to może zajrzysz na mojego bloga? :D
    http://dracoiastoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam doskonale jak pierwszy raz BARDZO BAAARDZO dawno temu przeczytałam tego bloga i wyczekiwałam na następne posty. Choć blog zapewne jest zawieszony, tak jak przynajmniej mi się wydaje, tak ja z wielką przejmnością wracam sobie do niego drugi raz, aby powspominać i może zebrać więcej weny? (Bo twoje pisanie na prawdę mnie motywuje) Ale bez zbędnego biadolenia, lecim dalej czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama po tylu latach wróciłam, żeby trochę powspominać. Kto wie, może znajdę wenę i dokończę to opowiadanie? :D

      Usuń